R.i.p. ♥ Saknaden är oändlig. Det har gått ett helt år utan dig..

10/5-09

Vila i frid, älskade vän.. <3


Jag glömmer dig aldrig. Du fick mig att förstå att man inte ska gråta över spilld mjölk, att man inte ska påverkas av vad folk säger. För de är bara avundsjuka för att jag har vänner som inte bryr sig om hur man ser ut. Utan de ser på insidan. Och de som klagar har bara vänner som spyr när de ser deras insida. Medans de endast umgås med dom pga. hur de ser ut. Sådanna vänner ville jag inte ha.
Jag duger som jag är. Det bevisar mina vänner och fiender.

Du förändrade mig. Till det bra. Du fick mig att le. När jag inte mådde bra.
Du förstod mig. Seriöst.. Det är inte många som gör det. Men Du är den enda i hela världen som förstod mig. Vi var såå lika.
Det är tack vare dig som jag fortfarande står upp och är den jag är.
Och nu är du borta förevigt. Jag fick inte äns säga hejdå. Eller något av det viktigaste..

Jag älskar dig. Du är underbar. Helt fantastisk.



Syster.. du förtjänar att ha det bra. Nej, bättre än bra. Du förtjänar det bästa, vila i frid förevigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0