''Inledning'' ?

Jaha, man kanske ska skriva något här också.

Men usch vad jag hatar de första inläggen på en blogg, imed att jag gjort en ny blogg många gånger så börjar de bli lite tröttsamt och förklara för alla att jag endast gör en blogg för att jag måste få skriva av mig, om vad & hur jag tänker.
Men dessa tankar kan man ju alltid blanda med lite annat av livet, som t.ex vad som händer på fritiden förstås. Det tycker jag även är Kul att skriva om.

Jag skriver inte på en blogg här för att jag vill bli 'känd' som kissie eller någon annan uppmärksamhets människa. Jag struntar i hur många besökare jag har och jag struntar i om de som läser min blogg är emot mig och hatar mig.
Jag skriver endast här för min egen skull. För att jag verkligen behöver få mina tankar i huvudet till ord, för vissa av dessa tankar hör inte hemma i mitt huvud. De förstör för mig och jag mår inte bra av dom.
När jag skriver ner dessa dåliga tankar blir det precis som om jag skriver ner dom på ett papper och eldar upp dom. Det är en härlig känsla.
Medans jag även skriver ner bra saker, härliga känslor och underbara stunder. Och dessa ögonblick skriver jag inte ner för att göra av med, endast för att jag älskar att skryta om hur bra mitt liv är, när det väl är.. bra.

Och just nu är mitt liv Fantastiskt. Så jävla härligt, roligt, underbart och helt enkelt verkligen värt att leva.



Ajdå. Det blev nog en hel bok där ^^ Men som sagt.
Jag gjorde inte bloggen för att bli känd eller liknande. Utan endast för mig. Av egoistiska och själviska själ. Like it or leave it.

Jusste.. En bild på mig idag - rättare sagt ikväll. Riktigt utmattad och trött :|





Enjoy! :3




Tack. Tack till er som gör livet så underbart.

Kommentarer
Postat av: kimberly

fan vilken dålig text & så ful bild på dig :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-28 @ 22:54:45
URL: http://kimberlyjendel.bloggplatsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0